Conform legislatiei in vigoare din Romania, Cumparatorul poate returna Bunurile achiztionate de pe magazinul online www.bimax.ro in termen de 14 zile de la data livrarii. Legislatia se aplica persoanelor fizice ce au dreptul ca in termen de 14 zile calendaristice de la achizitionarea produsului sa-l returneze fara invocarea vreunui motiv.
Pentru returnarea unui sau mai multor produse se procedeaza astfel:
1. Se trimite produsul care se doreste a fi returnat la sediul nostru din: Str Holboca, nr.8A, Jud IS, firma AGRIMOTOR SRL, prin orice metoda doriti (curierat, bursa transport, se poate aduce personal) mentionand faptul ca transportul pentru retur este suportat de dvs.
2. Trebuie sa tineti cont ca pentru acceptarea returului, produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile sale, ambalaj original, factura. In cazul vehiculelor electrice, acestea nu trebuie sa inregistreze mai mult de 10-15km in bord la momentul primirii returului si nici sa nu fi fost inregistrat la primarie. In caz contrar ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a diminua contravaloarea produsului cu suma necesara repunerii in vanzare.
3. De asemenea termenul de retur este de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor.
4. In colet puneti un cont bancar scris corect (IBAN, Titular) daca doriti restituirea contravalorii bunurilor (daca acestea se incadreaza in termenii de retur). Daca ati platit cu cardul Online, contravaloarea se va storna in contul atasat cardului cu care s-a facut plata. Contravaloarea bunurilor se face in maxim 14 zile de la data primirii produselor returnate, dupa verificarea acestora. De obicei returnarea contravalorii produselor se face in fiecare vineri a saptamanii. Va rugam, nu trimiteti colete retur cu plata la noi sau cu ramburs deoarece nu le putem accepta.
5. Nu facem schimburi de produse, este necesara inregistrarea unei noi comenzi.
6. Atentie: Nu suntem raspunzatori daca produsele returnate ajung deteriorate la sediu datorita ambalajului necorespunzator sau din neglijenta firmelor de curierat. Dupa primirea pachetelor, in maxim 2 zile lucratoare se intocmeste Proces Verbal de Predare Primire, se fac poze si se trimit clientului in cazul in care produsul este neconform.
7.Retunarea produselor se face dar avand in vedere ca sunt produse ce poarta documente emise oficial de care institutiile statului gen RAR Romaia odata achizitionate va asumati raspunderea pentru produsul achizitionat.
8.Produsul receptionat conf.punct.2 de mai sus ,murdar ,fara ambalaj si cu urme de uzura ne indreptateste a refuza produsul.
***9.In unele cazuri speciale produsule pot fi returnate si restituite sumele virate de clienti ,dar sumele retransmise clientilor pot fi diminuate cu costurile aferente impachetarii,paletului care se afla pe gestiune,montarii si instalarii conrespunzatoare,eliberarii documentelor oficiale ale emoterii cartii RAR plus costurile aferente transportului catre clientul final.